WYSYŁKA
1.
Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki to 24h. W nielicznych przypadkach maksymalnie do 7 dni roboczych, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie klienta drogą mailową. Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez Kuriera (1-2 dni).
2.
Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Zrealizowane”, a potwierdzenie zmiany status zostanie wysłane na skrzynkę mailową klienta.
3.
W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
4.
Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Zrealizowane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny
5.
Cennik:
Paczkomaty InPost – przy wpłacie na konto bankowe: 10,99 zł
Paczkomaty InPost – wpłata przez Przelewy 24 : 10,99 zł
Paczkomaty InPost – przesyłka za pobraniem: 16,99 zł
Kurier – przy wpłacie na konto bankowe: 16,00 zł
Kurier – wpłata przez Przelewy 24: 16,00 zł
Kurier – przesyłka za pobraniem: 25,00 zł
6.
PŁATNOŚCI
Płatności odbywają się za pomocą systemu płatności Przelewy24, zwykłego przelewu bankowego lub możliwa jest również zapłata przy odbiorze od kuriera lub w paczkomacie InPost – wysyłka za pobraniem.
Nr rachunku bankowego: PKO BP 11 1020 3437 0000 1602 0210 3588
Dla przelewów zagranicznych: BPKOPLPW/PL 11 1020 3437 0000 1602 0210 3588